Seigarren saioa

AZAROAK 20


Gaurko saioan aurkezpenekin jarraitu dugu, eta nik ere, nire taldekideekin batera, egindako lana aurkeztu dut.


Nire taldeari buruz, aipatzekoa da taldean lan egin dugun lau kideetatik hiruk oso ondo lan egin dugula, baina beste batek ez du lana hainbeste gogoz hartu. Hori dela eta, pertsona horrek besteon lana atzeratu egin du askotan besteoi lan bikoitza leporatuz, berak egindakoa txarto zegoenez guk gurea eta berarena ere egin behar izan dugulako.

Guk egindako lana eta aurkezpenari erreparatuz, esan beharra dago lan ona egin dugula. Lana aurrera eramateko egitekoak banatu genituen eta orokorrean ondo konpondu gara. Aurkezpenerako gure ahotsak grabatu genituen, eta prezi baten eta gure ahotsen bitartez egokitu zitzaigun gaia gelako kideei eta irakasleari azaldu genien. 
Aurkezpenak entzuleek arreta mantentzea ahalbidetu duela uste dut, bideo moduko baten bidez askotan arreta errazago mantentzen delako beste euskarri batzuk erabiliz baino.


Gainerako aurkezpenetan zentratuz, gaur orokorrean pasaden astekoak baino originalagoak izan direla uste dut; talde askok bideoak erabili ditugu, aurkezpenak entzuleentzako erakargarriagoa izan daitezen. Hala ere, pasaden astean gertatu zen bezala, azkenean entzuleak nekatuta zeudela nabaritu da eta askok deskonektatu dute, haien gauzak egiten ibili dira.

No hay comentarios:

Publicar un comentario